♥ Glömde;

Oh kom på precis att jag inte käkat frukost ännu.. Har tydligen tappat matlusten en aning men nu ska jag gå och tvinga i mig nåt att äta..
Och nånting som jag skickade till nån har skickats nu, så det kommer antagligen fram imorgon hehe.. Jag är inte så kreativ av mig men det blev lite av en personlig grej hehe ^^ nu har jag nog redan sagt för mycket men kan själv inte vänta på nån reaktion tillbaka förrän imorgon..Tihi :)



(En bild på mig, tagen från i helgen. Och nej det är inte mina glasögon)



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Vi spelade en ganster spel, GTA IV :).



Iofs, det låter ju inte gott haha :)



Nehe, så du menar att du inte ska plugga vidare efter gymnasiet? :P

2010-02-09 @ 12:22:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0