♥ Gaaah!;

Det är först nu jag känner mig stressad inför ULS provet imorgon bitti.. Pluggar och läser igenom och repeterar. Har nu försökt att svara på mina egna instuderingsfrågor och det gick väl någorlunda bra men nu vet jag vad jag behöver plugga mer på och jag vet nu vad jag kan. Det svåraste är att minnas allting.. :S Det är så drygt att man måste plugga igenom halva boken med anteckningar när det endast kommer vara ca 10 frågor på provet. A,B och C frågor vilket innebär att A är G frågor och B är VG frågor och C är då såklart MVG frågor.. Men men, sånt är livet antar jag. Kommer vara sjukt glad när det provet är över! Haha men sen kommer det ytterligare mer plugg... -.- Hmm...



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, jag kände mig pigg efter att jag vakna men senare efter en timma började jag känna mig jävligt trött. Nu är jag iaf pigg o tänker sitta o plugga hela natten :P :D

<3

2010-02-17 @ 22:04:12
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0