♥ Friday;

God morgon alla glada solstrålar där ute! Haha

Sov grymt bra inatt men drömde om nå konstiga grejer, typ att det var någon som uppfann "limeapelsiner" hahaha dom hette så i min dröm, frukten var lika stor som en vattenmelon, var orange med gröna fläckar på. Hur kan man drömma nåt sånt här? Seriöst, varje gång jag lyckas komma ihåg det jag drömt om, är det alltid konstiga drömmar. Man vaknar med ett frågetecken eller ett skratt.. Jag vill drömma om sånt som alla andra drömmer om hahah..typ... hehe

Om ett tag ska jag dra ner till bussen och åka iväg till skolan, FREEEEDAG idag för er som inte visste.. Tiden går så fort, nyss var det ju måndag..^^ Slutar tidigt och ska bege mig hemåt och packa lite grejer o kläder då jag ska spendera helgen hos pappa & co. Var där senast när Travis fyllde år och det var i början av januari..


SERIÖST! DET ÄR SNÖSTORM HÄR! åh snö försvinn!!!!!!
I alla fall, skriver mera senare idag innan jag åker   ♥ Puss!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Härligt, bra att det snöar där :)



SV: Haha joo eller nää, det blir inte lika gott som på sommaren :P

2010-02-19 @ 07:48:20
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Kommer du ihåg att du stod här före jul och önskade att det skulle börja snöa ? Det är DITT fel !! Nu får du gå ut och skotta gården (1000kvm) i morgon som straff.... ;-)

2010-02-19 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0