♥ Fredagsmys;

Tjo!

Vid halv sju kom jag hem från att ha följt med Samira för att tatuera sig. Hon tatuerade in ett kors med typ ett halsband med pärlor, super snyggt blev det men min mobilanslutning till datorn fungerar inte just nu så ska försöka lägga in bilden senare om det går. Sen dess har jag käkat middag och bara suttit vid internet, sjungit lite också har jag gjort. Nu har jag som sagt tråkigt och vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske se på en film eller nåt liknande.
Får se hur det blir som sagt annars ska jag bara ta det chill antar jag. :)
Hahaha ikväll behöver jag inte känna mig tvingad att sova tidigt då det är heeeelg! :D


Skriver mera senare, puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Precis, we want summervärme haha :D

2010-02-05 @ 21:40:18
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

halsbandet kallas för radband och används av katoliker, det borde man ju veta innan man tatuerar in skiten

2010-02-07 @ 11:38:00
Postat av: angelica

det var inget radband. ett halsband som bestod av pärlor och ett kors!

2010-02-07 @ 11:40:58
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0