♥ Fredagsmys;

Lagade tacos tidigare och det var såå gott! Jag njöt verkligen av maten! haha :)

Just nu har jag en aning ont i huvudet och har försökt vila och masserat tinningarna men det går nog över. Hehe jag orkar inte proppa i mig nå läkemedel för att må bättre utan det får gå som det går.. ;)
Om ett tag hade jag tänkt att tända lite ljus och mysa hehe, slå på en film kanske. Får se hur det blir.
Ska även ringa Jenna och prata med henne om ett par saker. :) Sen fråga henne hur hennes dag varit, har hört att den ska ha varit väääldigt intressant.. :) tihihi

Skriver mera sen ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahah finns det inga tjejer i din klass med tofs? De har ju då hästsvans vilket innebär att de är hästar hahah :D. Jao, jag har ett par hästar iklassen :P



Såklart att det blir en bild på mig själv som bakgrundsbild på datorn ;)

<3

2010-02-12 @ 20:17:06
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaa och GOTT smakar det :D



Du har alltid varit lost så det var ingen nyhet hahahah :D. Men snälla flicka, du måste vara lite smart nu. När jag pratar så måste du tänka logiskt :). Precis, då är du en häst och pluggar du så blir du en PLUGGHÄST. Don't forget it ;). När folk säger ''jag är plugghäst'', tänk på det jag sa :).



Hahah jag är i alla fall inte lika EGO som dig :P



<3

2010-02-12 @ 22:06:42
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0