♥ Fredag!;

Varför ska väckarklockan alltid ringa när man sover som bäst? Hhaha

God morgon!

Sitter just nu och käkar en macka och pluggar ännu mer på engelskan som vi ska ha förhör på om 1 och en halv timma. Kan fortfarande inte stava till några av dom och alla sitter inte i minnet ännu.
Äntligen fredag igen vilket menas att man kan sova ut läänge till lördag. :) Härligt!

Jag slutar kvart i 1 idag och ska sedan dra hem för att käka nå mellis innan jag drar vidare till Arlandagymnasiet för att möta upp Samira. Jag ska följa med när hon tatuerar sig nämligen. :) Får se hur hon hanterar den såkallade smärtan men det kommer inte avgöra om jag ska tatuera mig eller inte hehe. Men lite nervös blir man ju om just HON säger att det gör ont eftersom att hon har en väldigt hög smärtgräns! Hehhe jag får helt enkelt hoppas att hon är tyst haha :D


Skriver mer senare. Ha en bra dag :), puss ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Haha lycka till hos tatueraren xd



SV: Ja, jag har faktiskt märkt det. Så jag ska fortsätta och plugga ihop med kompisar :D



Ao, låten äger (A) ;D

2010-02-05 @ 10:51:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0