♥ Första februari;

God morgon! Sitter här och käkar frukost och det är en tallrik med blåbärsyoghurt och ett glas apelsinjuice. Nu är jag glad då jag fått i mig mitt "koffein" o förhoppningsvis håller det i sig hela dagen (det beror på om matteprov resultatet är dåligt eller inte) hehe
Sen så blev jag väckt också som grädden på moset. Jenna ville tydligen smsa nånting halv 7 på morgonen när jag låg och sov..hehe :P

Men idag slutar jag vid 16 o ska då raka vägen hem och plugga engelska tror jag. Måste skriva om något jag ska berätta om för klassen på onsdag, har inte kommit på vad ännu men det löser sig nog..


Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaaaa -28 och jag frös ihjäl på väg till skolan. Fifan vad kallt det var, måste köpa en halsduk :P.



Hahah imorgon får jag väl hälla lite juice av misstag eller nää, det ska jag inte göra. USCH haha :D



SV: Ja det är naajs :)

Hahaha, det där händer mig också ibland. Jag brukar bli tyst då när ingen garvar eller så blir dt som dig, att jag garvar för att de inte skrattar haha :D.



Bra, då kan vi baka. Hoppas bara de inte blir gröna eller nå annan färg haha :D.



<3

2010-02-01 @ 16:27:24
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0