♥ Föreläsning;

Tjo!

Idag har varit en gaaanska så intressant dag förutom att det var en polis som snacka såå himla mycket att det blev uttjatat efter ett tag. I 1 timme och 35 minuter höll han på och babbla. Men ändå så var det intressant..
Nere på kulturhuset så såg vi en film men jag minns inte vad den hette men det var en film baserad på en verklig händelse om droger och sånt. Den var faktiskt jättebra! Sen satt vi alla och diskuterade i grupper och så om vad vi tyckte om filmen och vi fick svara på ett par frågor.
Sen hände det en annan jätterolig grej som min mentor och jag pratade om när jag sa att jag varken har matlust eller energi och jag mår illa.. hehe sjuuuuukt hur en person kan misstolka allting! Hon trodde jag var gravid eller hon frågade "har du kollat om du är gravid? "Nej"svara jag då och hon sa "men du kanske borde prata med nån?" och jag sa "nej det är ingen fara" hahahahaha jag hade helt misstolkat det hon sa! jag hörde inte den första meningen hon sa förrän efter. Jag hörde bara ordet gravid och jag sa NEJ :P :$:$ FETT PINSAMT!!! Haha :P PIIIINSAMT!

Nu ska jag försöka äta nånting och sedan plugga!
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha knasigt! xD

2010-02-11 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0