♥ Besök;

Denna dag har varit oerhört tråkig men roligare nu på kvällen då vi fick besök av min moster, hennes man och sigge. Vi satt och pratade, skrattade och åt av de kakor mamma bakat. Hon bakade från ett nytt recept på en  chokladkaka och det blev faktiskt lyckat. :) Hjäääälp vad vi skrattade alltså! Snacka om att det är hon jag ringer när jag vill skratta för hon skrattar åt ALLT, och då menar jag verkligen ALLT. Fastän man själv inte vet vad man skrattar åt så skrattar man med henne. Så denna dag slutade en aning bra i alla fall.. :)

Har som sagt inget planerat ikväll utan får ta kvällen som den kommer och hoppas på det bästa. :)


Skriver mer sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0