♥ APU-besök imorgon;

Hej! :)

Sen jag kom hem har jag bara chillat och inte gjort så mycket annat mer än att ha pratat med Jenna i telefonen i lite över 1 timme.
Imorgon blir det besök på min APU (arbetsplats utbildning) där jag förhoppningsvis ska spendera mina 5 hela veckor borta från skolan, sen så är det lov emellan. Så är totalt borta från skolan i ca 2 månader, vi kommer tillbaka i slutet på april och förhoppningsvis har snön börjat smälta bort då..

Nu ikväll så har jag inte mycket för mig, skulle egentligen behöva plugga matte men jag pallar inte med det just nu. Ska troligen se på CSI kl 21 på kanal5.
Ska troligen lägga mig en aning senare ikväll än vad jag brukar då jag har låång sovmorgon! :) Härligt.

Skriver mer senare eller imorgon. ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0