♥ Äntligen hemma!;

Tjollahopp!! (:

Äntligen hemma efter en väldigt lång dag i skolan. Började med att jag fick sitta med ett engelskprov som handlade om boken vi precis läst "The boy in the striped pyjamas". Det gick väl helt okej tycker jag.
Sedan ULS där vi fick skriva ner hur man skriver en rapport eftersom att vi kommer skriva en rapport när vi kommer tillbaka från APUn i april.
Lunch och sedan matte som var hur kul som helst! Haha fick inte mycket gjort eftersom att jag inte kunde koncentera mig, är stressad inför provet i övermorgon. Kommunikation kom efter det och vi satt och inte gjorde så mycket som vanligt då, så det blev bara chill. Sen var det dags för den efterlängtade musiklektionen! Jag redovisade först om mitt musikarbete och det gick väl bra antar jag, spelade upp ett par låtar men valde att inte sjunga då jag känner att jag inte mår riktigt bra i halsen. Så jag ville verkligen inte försöka anstränga mig när jag vet att rösten inte skulle hålla vilket som.. Tågen var fortfarande lite försenade men jag kom hem i alla fall.. ;)

Nu sitter jag i alla fall här och jag är mätt och belåten, så nu återstår det nu bara att plugga lite inför uppsatsprovet som jag har imorgon bitti. Sen blire att kika på Andra Avenyn, YES!!

Skriver mera senare ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0