♥ 4/2-10;

God morgon!
Lyckades försova mig eftersom väckarklockan tydligen bestämde sig för att inte ringa så jag missar engelskan och få då komma in på ULS lektionen där en barnmorska ska komma och prata inför klassen om könssjukdomar. Man vet ju redan en hel del men man kan aldrig veta för mycket, så det ska bli spännande om hon berättar nåt som man inte hört förut. Sen har jag lunch och datorkunskap och sedan slutar jag, innan halv 2 blir det nog eftersom att man får gå när man är klar med uppgiften man får av henne och jag blir ju oftast klar snabbt (a) haha.
Sen ska jag hem och lyssna på radion såklart ;) haha


Skriver mera senare. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Always (A) haha :D

2010-02-04 @ 10:30:16
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0