♥ Trafikskolan | teo |;

Kom hem för en stund sen och hittar PC-skivan från trafikskolan där det finns 750 aktuella frågor för A och B behörighet kategorivis, trafiksituationer med foton, vägverkets gränssnitt för kunskapsprovet, användarbaserad historik, sidhänvisningar till de vanligaste teoriböckerna på marknaden. Så nu kan jag börja plugga lite smått och sedan är det dags för mig att köpa teoriboken. Har inte haft pengar så det blir nog antagligen efter nyår nångång jag köper den. Tills dess övar jag mycket på hemmaplan med att övningsköra. På så sätt lär man sig mer än om man bara läser. Det går faktiskt bra för mig. :)

Ska om ett tag börja laga mat. Köpte baguetter igår och ska lägga i en biff, grönsaker och ost sedan in i ugnen. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0