♥ Tired girl dot com;

Börjar bli som Fanny, "måste-bädda-sängen-narkoman".. Haha, har precis bäddat rent i sängen för andra gången denna vecka (?), kanske anses normalt, vad vet jag? Men för mig brukar jag byta sängkläder när jag känner att det behövs, inte på bestämd tid.. Fast det kanske jag borde göra?



(Jag bara äääälskar min röda vinterjacka!)

Jag är sååå trött och utmattad av allt plugg! Min hjärna känns som potatismos just nu och jag börjar nästan få migrän bara för att jag tänker så mycket så att det luktar bränt snart.
Ska bara koppla av och chilla ikväll och kolla på TVD kl. 20 på tv6. Sovmorgon imorgon, weeei!!!




(Jag och Micha, satte upp detta på Shejlas skåp idag)



Hörs mer imorgon när jag är utvilad.. Haha, knappast! Men det är i alla fall fredag, något positivt! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0