♥ Söndag;

God morgon..

Körningen igår gick bra och jag lärde mig ytterliggare en sak. Kanon! Mitt övningskörande går framåt.
Tacos blev det igår med släkten. Tacos är lika gott varje gång. Mums! Skulle nästan kunna äta det varje dag ja.
Vi satt mest och pratade med dansade lite också. Jag bilade hem med dom vid 12 tiden och jag somnade i bilen så fort vi började åka. Det var skönt. Sen satt jag och min moster uppe och pratade till halv 3.

Nu är jag pigg igen. Jag förstår inte att jag aldrig kan sova längre än till halv 9 fast man går och lägger sig så sent..

Idag vet jag inte vad som står på schemat. Och imorgon ska jag eventuellt besöka förskolan jag ska ha min APU på efter jul. Sen ska jag nog också hinna köra lite imorgon. Jag har nämligen studiedag i skolan. Superskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0