♥ Sammanfattning helg;

Tjena!

Hjälp vad mycket det varit sen i fredags... Så nu börjar jag..

Fredag: Min moster Zandra fyller år ochjag beger mig till Enköping för att gratta henne, fixar iordning lokalen hon hyrde vilket innebär diskning, städning, dukning, skära grönsaker osv.. Och vi hade lite mys på kvällen.

Lördag: Min mosters efterlängtande födelsedagsfest bestod först av slappande och göra iordning oss och fixa det lilla som var kvar i lokalen.
La på mat på alla tallrikar tillsammans med några stycken i köket. Uppdrag under maten och lekar, presentöppning, sjungning och dans efter maten. Lyckad kväll med väldigt lite alkohol i kroppen, dock inte för min mamma som fick tre st frakturer på foten/benet efter att ha snubblat på den hala golvet med blöta skor på. Blev akuten för henne och några åkte med och Jenna körde.

Senare vid 1 blev det efterfest hos Rikard och jag fick äntligen ett glas whiskey efter att jag nästan varit nykter ett tag. Det slutade med övernattning hos honom vid halv 4 och väckning kl halv 10 på morgonen utav min moster som ringde för att sedan lägga på luren.

Sigge fick i uppdrag att linda in någon i toalettpapper och självklart blev det jag.

Jag och Rikard.


Min moster öppnar presenter.

Zandra och jag.

Johanna, Jenna och jag.

Jag och Emma.


Söndag: Åkte med mamma till akuten för en till undersökning och efter hela 5 timmar vred läkarna hennes fot gipsade. Snacka om en massa dötid man hade då.. Var hungrig hela dagen efter att inte ha ätit på flera timmar och bara suttit still. Och jag som verkligen hatar sjukhus hade gråten i halsen när vi satt uppe i ett stort vitt rum och väntade på röntgen. Läskigt! Kändes som en skräckfilm.

Måndag: Lite mer sömn idag, ingen körning dock.. Packning och så vidare. Drog hem till mig, ska vara ensam till på torsdag. Har hunnit laga mat, tvättat och hängt upp tvätten, städat undan lite, handlat och så ska jag bara slappa ikväll och sova tidigt eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och gå till micha vid 7 eftersom att vi har avslutning i skolan imorgon. Jag ska sjunga med ett gäng till, som i övrigt är duktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0