♥ Luciafirande i skolan;

God morgon i stugan! Uppe tidigt är jag verkligen och ska snart åka till skolan för att vara med i årets sista luciatåg i den gamla skolan.
Har knappt fått någon sömn inatt men det får gå ändå. Just nu dricker jag te och värmer upp min hals. Har även med mig te och jag har packat ner lucialinnet.. Känner mig som 10 år igen när man stod i luciakören, att man aldrig tröttnar? Inte jag i alla fall! Jag älskar att sjunga, oavsett om det är på världens föreställning eller ett luciatåg.

Nej, nu måste jag snart rusa. Och efter tåget ska jag in till stan med klassen och gå på studiebesök. Sedan blir det Enk. :) Ha en fin morgon, dag och helg! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0