♥ Lördagsmorgon;

Tudelu alla!

Somnade framför Criminal Minds igår kväll. Tråkigt tjej tycker ni säkert som somnar innan 22 slaget.. Ja, jag har faktiskt gått i skolan hela veckan och hade ett megalångt prov igår så jag var faktiskt trött, sådeså!

Utvilad känner jag mig dock inte riktigt, men vad gör man.
Har precis ätit frukost och ska snart klippa lillesyrrans hår innan jag ska hoppa in i duschen och börja städa lite grann av det som är kvar, speciellt i mitt rum som förövrigt ser ut som ett bombnedslag... :P

I eftermiddag blir det körning och efter det blir det en liten partykväll med släkten som kommer hit och käkar osv. :) Det ska nog bli najs, sen bilar jag hem med dom efteråt. :) Kameran är laddad så nu är det bara och köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0