♥ Uppdatering;

God morgon.

Igår kom jag och min familj hem efter att ha spenderat tid med släkten sen i onsdags. Och i onsdags tog jag förhoppningsvis det sista kvällsdoppet. Nu börjar det bli kallt i vattnet. Klippte även min mamma och moster till korta frisyrer. Det blev bra och det var kul att klippa.. Måste börja ta betalt asså. Och i fredags tog vi bilen och drog till kumla och besökte min morbror med familj. Min lillasyster tatuerade sig där också för ett billigt pris. Det blev bra.

Tiden har gått så fort och snart börjar man skolan igen då. Ser faktiskt framemot det!!


Tiden som är kvar av sommarlovet ska jag bara ta det lugnt förhoppningsvis och ladda betterierna inför ett nytt spännande skolår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0