♥ Tv-kväll;

God kväll!

Själv är jag redan supertrött efter att ha stigit upp halv 7 sen igår vilket är väldigt tärande på mig eftersom att jag inte är van tydligen, att vakna tidigt. Har därför tagit små "naps" under dagen när jag kommit hem vilket resulterat att jag inte kan sova på kvällen, ligger och kollar på klockan och räknar ner hur många timmar och minuter det är kvar tills det är dags att stiga ur sängen. Stressande verkligen! Men ikväll blir det inte så eftersom att jag nämligen är ledig imorgon om jag inte redan nämnt det?? Snacka om att man verkligen behövde en "små start" på skolan.. Krävande!

Aja, om mindre än en halvtimma så börjar CSI MIAMI som jag definitivt måste kika på! Det är ju nya avsnitt.
Efter det så börjar ett nytt program som heter HUMAN TARGET, vilket också verkar väldigt intressant enligt reklamen på tvn dårå men skenet kan lätt bedra.. Återstår att se. :)

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0