♥ Tidsfördriv: Frågor & svar;

Om dig
Namn:
Angelica
Ålder: 18, snart 19 nästa månad.
Smeknamn: Anci, Ancs
Syskon: Ett par stycken
Sysselsättning: Sommarlov just nu, börjar snart i skolan igen på andra året på barn och fritidsprogramet
Bra egenskaper: Omtänksam, snäll, glad, säger mina åsikter
Dåliga egenskaper: Lätt irriterad, avbryter folk allt för ofta, otålmodig
Linje/klass: Barn och fritidsprogrammet
Hårfärg: Ljusrött/brunt
Ögonfärg: Brun/gröna
Skostorlek: Varierar väldigt mycket beroende på skor och material

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svart linne och blåa shorts
Vad använder du just nu för skor: Är barfota just nu
Favoritfärg på kläder: Svart, men det varierar också mycket beroende vad det är för klädersplagg

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Johanna
Du delade en drink med: Min moster
Du gick på bio med: Jenna, vi såg SATC2
Du gick på stan med: Jenna
Skällde på dig: Mamma

Senaste
Låt du hörde:
Sean Banan - Skaka rumpa!
Film du såg: Material Girls igår kväll
Mat du åt: Köttfärsbiffar med potatis, brunsås och inlagd gurka.
Känslan: "Jag har tråkigt"
Resa: Början på juli, dagskryssning till Åland med Jenna
Glädje: Idag när jag häntade ut min höstjacka
Dröm: I natt tror jag, men kommer inte ihåg vad den handlade om
Boken du läste: Har precis börjat med boken "I skuggan av värmen" av Lotta Thell
Personen du träffade: Jenna
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Jenna
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig köpt korv på 7-eleven
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte:
Min höstjacka

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv: haha, det är ingen fara.. :)

2010-08-07 @ 16:13:18
URL: http://jebricaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0