♥ The night before;

God morgon.

Igår kväll såg jag på "Farliga sinnen" med Michelle Pfeffier som visades på TV4+. Det är en superbra film som jag sett flera gånger. Kul att det gick på tvn.

Vid 23.30 igår började det åska och blixtra hur mycket som helst. Dock hade det redan regnat hela dagen så jag trodde inte att det skulle bli något åskväder. Hatar när det åskar på natten när det är mörkt. Ogillar åskan som tusan. Det är det höga mullret jag ogillar starkt. När det blixtrar är det inte samma känsla för då hör man ingenting och självklart håller jag mig inomhus när det händer.

Imorse vaknade jag kl. 7. Är bra antar jag eftersom att jag snart börjar skolan igen vilket innebär väldigt tidiga morgnar. Även om jag är en morgonmänniska gillar jag att kunna sova länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0