♥ Rubrik?!;

Tja!

Kom hem för ca en halvtimma sen. Har varit en ganska så rolig dag trots att den varit lång. Har precis insett att jag verkligen kommer se framemot historia som vi ska ha nu. Började idag med att skriva ett personligt brev till läraren om mig själv, intressen, framtidsplaner, vad jag tycker om historia och hur jag tycker hela ämnet ska redovisas men typ läxor, muntlig redovisning, skriftligt prov osv.. Det är mycket det. Tur att man ändå har valmöjligheten att välja hur man vill lägga upp kursen. Hoppas klassen håller med om hur jag vill att kursen ska gå till. Det blir säker bra. :)

Inga läxor ännu, tack och lov för det. Börjar kanske rulla in nästa vecka..
Imorgon är jag ledig pga inställda lektioner och så hade vi lektionerna som vi egentligen skulle haft imorgon, tog vi idag. Det var chill!

Så imorgon ska jag ta bussen till min moster för att förbereda inför ett bröllop som sker på lördag. Ska hinna öva en gång till i kyrkan också så att det stämmer med allting. :) Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0