♥ Fredag;

Ja, Human Target har jag inte den blekaste aning om vad den handlade om...Kanske för att jag somnade 2 minuter efter att den börjat.. Hmm, finns nog ingen repris på det. Vad synd! Hade verkligen sett framemot att se den nya serien. Kan man börjar från det andra avsnittet tro? Får se nästa torsdag och det är helt osammanhängande.

God morgon.


Självklart vaknar man när klockan precis slagit halv 7. Borde egentligen inte ställa klockan eftersom att jag vaknar samma tid ändå. Men bara för att jag inte ställer klockan då så vaknar jag säker inte.. Skumt!

Har ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen och sedan packa ner allt som jag ska ha med mig inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0