♥ Dag/kväll med Jenna;

Gårdagen: Jag tog en promenad upp till ICA för att möta upp Jenna som kom med bussen. Hon handlade lite och så drog vi hem till mig. Hon färgade mitt hår svart, som jag btw är väldigt nöjd med. Vi bakade kladdkaka. Ett recept som jag har när man tillagar den i mickron. Tar endast 6 minuter. Smidigt!

Vi sjöng karaoke ett tag också innan färgningen. Vi gick ut på promenad, tog bussen till Märsta Centrum, gick ut igen för att fota och tidigare under dagen hade jag gjort en vitlöksdipp med chili och paprika pulver som stog och drog i kylen i ett par timmar. Den var väldigt god till morötterna och gurkskivorna som vi åt senare på kvällen till film. :) Mysig, mysigt och bara chill.. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0