♥ Bröllop/bröllopsfest;

God morgon.

Igår var jag på Emma och Johnnys bröllop. Jag sjöng "Du är allt" i kyrkan. Det gick jättebra.
Festen efteråt var ännu roligare. Alla hade det skoj. Vi åt trerätters middag. Mätt blev man. Roligare blev det på dansgolvet senare på kvällen när nästan alla dansa. Fågeldansen var hur krånglig som helst! Haha
Lärde mig dessutom bugg och sånt. Det var kul även fast man blev väldigt snurrig. Drack bailyes, jägermiester och whisky för första gången igår. Alltså wiskyn smaka bensin tyckte jag men den var väldigt uppfriskande i halsen må jag säga. Haha det blev efterfest här efter bröllopet. Har typ inte sovit någonting inatt, skola imorgon då...VÄLDIGT TAGGAD! haha NOT!

Ett fåtal bilder kommer sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0