♥ Boring;

God morgon.

Vaknade för lite över 1 timme sen och skulle faktiskt kunna gå och sova igen, bara för att det är så mörkt i mitt rum där jag sitter och dels för att det spöregnar ute och det har det gjort i princip hela natten så att man vaknar. Var vaken mellan 4.11 - 5.30 i natt. Nu när jag äntligen inte har vaknat någonting på nätterna sen skolan slutade har det bara på den senaste veckan börjat igen. Antagligen för att skolan börjar om 14 dagar exakt.. Börjar känna mig en aning stressad angående det dock ser jag sjukt framemot att få börja igen!! :D

Idag så har jag inget planerat men tänkte bland annat ta och städa lite.  Det behövs verkligen eftersom att jag knappt varit hemma under hela sommarlovet och de få dagar jag har varit hemma har inte mina tankar gått åt städningen direkt. Men nu när det finns tid kanske det är bäst att ta tag i det, så har jag det gjort..

Vad gör du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0