♥ Back to school;

God morgon.

Första gången jag klivit upp såhär tidigt på morgonen under sommarlovet. Har redan börjat ta fel på klockan och gick upp 45 minuter innan jag skulle upp. Skulle dock inte ha något emot att vara ledig en vecka till. Har inte riktigt hunnit förbereda mig på att sommarlovet är slut, att ledigheten är slut. Sommarlovet tycker jag är lite för långt eftersom att man kommer ur balans med skolans rutiner och hinner precis börja anpassa sig att vara ledig och så börjar skolan helt plötsligt. Skönt att det snart är helg då. :P

Ja, antagligen får vi schema och sånt idag kan jag tänka mig. Har kikat på mitt schema på nätet och det var ingen vacker syn direkt... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0