♥ Trött på vädret nu!;

God morgon!
Känner mig en aning utvilad idag efter att ha sovit i ca 10 timmar men jag blir sur på att det snöar ute. Trodde våren var kommen då det var +10 igår och idag snöar det helt plötsligt. Tillbaka till ruta 1 igen då. Det är nog ingen idé att ha så stora förhoppningar på vädret då man blir besviken i slutändan ändå...


Om ca 1 timme så ska jag och Johanna iväg, hon ska shoppa och för min del är ju shoppingen över för detta år typ när jag ska spara alla pengar jag får till Paris-resan i november. Kommer vara väldigt svårt i början av att inte ha några pengar men om jag bara tänker på målet med att jag inte får spendera pengar så är målet klart mycket bättre!! :D:D

Nu ska jag fixa mig, kanske be om att snön ska försvinna kan också vara en bra idé..
Ciaao! ♥♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Såklart att det är roligt o intressanta frågor o svar eftersom det handlar ju om mig (A) :)

2010-04-05 @ 11:24:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, drt är kul att jag äntligen har sommarjobb :P

2010-04-05 @ 12:19:16
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV; Ja precis, om det ens blir varmt under sommaren haha. Det kommer säkert snöa :P.



Asså fan att du önskade att ha snön, nu ser du. Den är här o går aldrig härifrån xD

2010-04-05 @ 14:30:38
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0