♥ Tisdag;

God kväll!

Ja, det har blivit mycket tv-tittande för mig sen i helgen till nu.. Har haft brist på saker att göra och sådant. Har bara tagit det chill framför tvn vilket jag gör väldigt sällan annars. De enda program jag brukar följa är CSI, Andra Avenyn och Desperate Housewives. På tal om DH så visas det ikväll kl 21 på kanal5 vilket bara måste ses! Haha
Men innan dess så ska jag fortsätta lyssna på musik och småkika på Äntligen Hemma som börjar om knappt en kvart på tv4. Skoj tv-tittande kväll va? :)
Ska sedan sova "tidigt" eftersom att jag ska upp imorgon och dra iväg till centrum för att möta upp Jenna där vid halv 11, och vi ska ta bussen ut på landet! Ska bli skoj!! :D Haha men kommer nog inte somna förrän vid 01.00 nångång i alla fall..

Aja, vi hörs väl o bilder kommer definitivt, lita på det!! :D

Puss och god natt ♥♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, verkligen knas xD



Hahah lycka till, tror aldrig att det kommer bli så varmt på så kort tid :P xD

2010-04-06 @ 20:34:57
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, det får vi göra. Hoppas solen kommer då :P

2010-04-06 @ 23:02:00
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0