♥ Tisdag morgon;

God morgon, god morgon! Allt bra idag? Jag mår suuuuuuper!!  ♥

Ska om ca en halvtimma gå ner till bussen för att sedan åka till apun. Idag är det att ta foton på förskolan som gäller, samt fråga en tid för en intervju. Ska bli kul. Ska även snart vara klar med apu-rapporten som ska in på måndag. Känns spännande faktiskt hehe..

Slutar 15.30 som vanligt och jag ska först hem och plugga lite, sätta in bilderna och så för sedan blir middag innan min morbror och hans sambo besöker oss. Ska bli kul eftersom att jag inte träffat dom sen i vintras när vi var till dom och festade och hade skoj..

Så.. så ser min dag ut för tillfället men ändras säkert lite snabbt sådär med olika detaljer. ;)

Vi hörs mera senare då. Ha en bra dag! Puss ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0