♥ Tisdag;

God morgon.

Har inte kunnat uppdatera nånting eftersom att internet strulade igår och jag kunde även inte använda hemtelen till att ringa heller..

Ida följde med mig hem igår efter att vi varit i skolan för att se på en mässa om individuella val. Jag ska definitivt välja psykologi som förstahandsval och körsång som andrahandsval på 50 poängskursen. och på 100 poängskursen ska jag välja fotografisk bild som förstahandsval och skapande av musik som andrahandsval.
Det var inte så svårt val egentligen eftersom att de här valen bara skrek mitt namn på mässan. Men det ska bli kul att se vad jag kommer att få. :)

Pratade även en massa med Jaz i telefonen igår om en hel del saker som jag verkligen behövde kände jag.. :)


Nu måste jag snart dra till bussen för att åka till min apu samt dricka kaffe och käka frukost därborta.

Ha en bra dag, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0