♥ Städning och om möblering;

Tja!

Vilket härligt väder det är ute, solen skiner klart och det är faktiskt varmt i solen. Nu är det verkligen vår och det finns knappt någon snöhög kvar här. :)

Nu har jag precis städat klar mitt rum och så möblerat om. Det var faktiskt ett bra tag sen jag möblerade om, har inte haft lust förrän nu tydligen. Men nu ser det väl helt okej ut. Tänker inte lägga upp en bild på rummet då jag glömde ta en före bild på skiten. Det får helt enkelt bli nästa gång jag möblerar om.. ;) Jag tycker om att städa btw, eller städa och städa men jag tycker om när allt är rent och fint samt att allt ligger där det ska ligga.. ^^


Nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på vart jag ska lägga alla mina väskor.. Har inte så stor plats nånstans för ca 20 väskor.. Synd att de tar en sån plats.. :)

Aja, nu så ska jag duscha, puss hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0