♥ Söndag;

God morgon på er!

Orkade inte blogga igår då jag kände att jag inte hade nånting att skriva om direkt.
Låg och tittade på "Djävulen bär Prada" som visades på tv4 igår kväll. En av mina favorit filmer faktiskt. Men innan dess bakade jag en kladdkaka som jag sedan hade grädde på, det var gott :) hehe



Senare läste jag ett tag innan jag sedan gick och la mig vid 1, måste seriöst börja vända på dygnet nu när det är skola imorgon och apu på tisdag och resten av veckan. Vill ju inte somna där direkt haha..

Nu så ska jag ta och sätta på musik i högtalarna och sedan gå och äta frukost. :)
Inget planerat idag vad jag vet, men men.. :)

Vi hör sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0