♥ Söndag;

God morgon!
Uppe med tuppen är jag igen men det är najs att solen lyser!! Kom precis ut från duschen och ska snart äta mig en god och nyttig frukost!
Blev ingen Die Hard 4 igår, fastnade för Millenium serien på 1an sista grejen liksom. Jag somnade i min säng innan filmen var slut eftersom att jag var så trött. De filmerna är så sjuukt bra! Såg den sista filmen på bio med Jenna.

Idag people ska jag städa, tvätta och sånna saker men det kommer väl som vanligt alltid saker mellan det jag planerat men då får det väl göra det då eftersom att jag bara tänker ta det chill idag. Imorgon är det skola, hjääälp har varit borta 5 veckor på praktik sen har vi haft 3 veckor lov så 8 veckor har vi alltså varit borta. :O det känns ändå skönt för nu är det bara nationella proven som gäller sen slutar vi den 10e juni :D

Skriver mer sen, nu ska jag lyssna på spotify.  ♥♥

Kommentarer
Postat av: linnea

hej ,fin blogg! :) gillar blomman till högernere

2010-04-25 @ 12:13:43
URL: http://neapeaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den?

Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin? :)

Ha en bra dag :D

2010-04-25 @ 16:12:12
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0