♥ Sömnlös;

Sömnlösa nätter börjar bli till en rutin och jag är trött på det...

God morgon! Som ni kanske redan läst så har jag sovit dålig även i natt, vet inte vad det kan bero på men jobbigt är det verkligen.. Det skumma var när Ida messade mig vid 4, att jag var vaken då..Det förvånar mig faktiskt eftersom att jag sagt till henne att hon inte ska messa mig på natten, men det är lungt jag var ju ändå vaken och kommer nog vara det på nätterna numera..

Solen skiner idag, häärligt!!

Aja, som ett tag kommer Jassa till mig efter att hon varit ute och sprungit för att lämna pengar till mig som hon lånade. Senare så kanske Ida kommer hit, så innan dess så ska jag städa och sånt lite.

Nu ska jag ringa pappsen som ska få läsa min APU-rapport som är så klart som färdigt..

Vi hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0