♥ Påskafton;

God morgon!

Hjääälp vilket härligt väder det är ute! Sooolen skiner och det är +10 :D Det gillar vi grymt mycket!!!
Nu känns det som om våren verkligen är här!! :D:D:D:D....Men ska nog inte ta ut nåt i förskott eftersom att vädret lever sitt eget lilla liv och kan förändras drastiskt på bara ett par sekunder..


Jag sov som en stock inatt och vaknade inte av att Jenna messade mig vid halv 1, antagligen hade jag precis somnat då eftersom att jag annars brukar vakna av när det messas på nätterna från alla håll och kanter.


Idag är det påskafton och nå mer påskmat blir det inte för min del i alla fall. Åt tillräckligt med sådan mat igår och för er andra som inte vet så är det ju ungefär samma mat man äter vid julbordet också så man har ju verkligen tröttnat på det.. ;)
Idag har jag inga som helst planer vilket är otroligt skönt att bara göra ingenting för första gången på länge. :)


Vi hörs mer sen, ha en bra dag och hoppas solen också skiner där du är just nu! :) ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0