♥ Onsdag;

Tjaba!

Idag så ska jag och Jenna dra ut på landet, ska bli skoj. Vi ska bara ta det chill och bowla imorgon vilket innebär att jag kommer förlora eftersom att Jenna är skitbra på att få en massa strikar, hehe ^^
Men hon skulle i alla fall höra av sig när hon åker hemifrån om hon kommer hit. Hon piercade tungan igår så hon har nog säkert ont.. Haha när kan denna kvinna sluta pierca sig?! :P Haha har faktiskt tappat räkningen på hur många piercingar och hål i öronen hon har, hela öronen är hål i haha.. Nej men det passar henne ;)

Aja, nu så ska jag gå och koka kaffe och sätta mig ner och äta frukost. Vi hörs senare, pusss ♥♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, där var jag haha, jag fanns faktiskt på internet också :) Hittade det dagen efter :P



2010-04-07 @ 12:06:05
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Nej, du kanske var lite blind den dagen? :o skoja haha :)

2010-04-07 @ 16:48:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0