♥ Ny vecka, nya tag;

God morgon!

Sitter här med ett glas juice i handen för att mjölken var slut till kaffet och det kan man ju inte vara utan. Får helt enkelt dricka när jag kommer fram till apun. Börjar 8.00 som vanligt förutom att jag måste gå under dagen för att åka till skolan och välja till individuella valet som egentligen var i fredags men jag kom inte in på skolkoll, vilken tur jag har då att det finns tid både idag och på onsdag mellan 10-14 att välja..Vet precis nu vad jag ska välja, känns skönt i alla fall..


Sen när jag väl är hemma så måste jag sätta igång med engelska plugget.. Oj oj oj... Suck.. ^^


Vi ses, pusss ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha, lite farligt att få körkortet innan man tagit det ^_^;

2010-04-19 @ 08:36:07
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0