♥ Nationella;

God morgon!
Today is the D-day hehe.. Ska nämligen ha prov i Engelska A del C vilket är att man ska skriva en uppsats. Vi har ju övat inför det tidigare men jag är rädd att det kommer vara 2 olika ämnen som jag inte har nån aning vad jag ska skriva om.. Resten kommer gå galant, det är jag säker på. Är ju duktig på engelska så jag ser det inte som ett problem(a) och skriva gillar jag ju att göra också.

Just när man ville få sömn så får man inte någon sömn what so ever.. Somnade inte förrän vid 2 snåret och är inte alls vaken just nu.. Försöker få i mig kaffe och yoghurt här men lyckas inge vidare...


Vi hörs mera senare idag, är hemma vid halv 6 nångång tror jag om vi inte får sluta tidigare från music! :)
Ciao ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0