♥ Måndag - Skoldag;

God morgon!

Lyckades somna innan 00 igår och vaknade nu vid 7, känner mig en aning utvilad i alla fall vilket är bra då det är första dagen tillbaka i skolan efter APU. Kommer nog ha rejält med energi idag, känns super! Kommer bara kännas en aning konstigt att vara tillbaka när man varit borta så länge. Men men det ordnar sig, alla andra i min klass tänker säkert likadant. ;)

Just nu sitter jag och äter frukost, fulkornsmackor med ost och ett glas juice. Känner mig inte ett dugg sugen på kaffe såhär tidigt men suget kommer väl under dagen..Aj då.
Slutar vid 16 om dagen går efter schemat, är hemma till halv 5-5 nångång beroende på vilket tåg jag hinner med. ;)

Ska även lägga upp en bild på min outfit, men det blir senare. ;)

Ching ching! ♥♥

Kommentarer
Postat av: idaa

sv: har faktiskt aldrig smakat på mint :o får nog ta o göra det! härligt, jorå de är kanon :D

2010-04-26 @ 15:54:05
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0