♥ Måndag;

God morgon, sovit gott? Jag hade i alla fall väldigt svårt att somna i natt..Somnade vid 1 nångång..

Jag kan betraktas som en hård, dryg och känslolös människa som är väldigt tvivelaktig på att släppa in människor  för nära min trygghetszon, vad jag tycker känns okej. Jag är inte så känslosam av mig men när jag väl är det, vet jag inte varför jag är det. Jag har väldigt svårt att sätta fingret på vad som gör mig arg, vad som gör mig ledsen och så vidare..
Därför har jag fått ett tips om att skriva ner allt som jag känner för stunden i en bok, varför jag tror att det är så och vad jag kan göra åt saken. Tillåta mig själv att gråta när jag vill gråta utan att jag ska känna att det känns patetiskt. I slutändan kommer jag själv må så mycket bättre av att inte hålla allting inom mig själv, kunna släppa ut det och gå vidare...




Idag så ska jag bege mig till skolan vid 12 för att våran klass ska få en liten föreläsning om individuella val som kommer upp snart. Jag är väldigt sugen på att läsa engelska B men samtidigt läsa psykologi...Väldigt stort beslut!

Sen så följer Ida med mig hem, vet inte vad vi ska hitta på men det löser sig. :)   ♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jag hoppas verkligen att det itne snöar. Ja jag vet att det kommer snöa, men önskar du så kommer det snöa extra mkt o då stannar det kvar längre. SOm tex i år xD

2010-04-12 @ 22:06:35
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0