♥ Lördag;

God morgon. =)

Jag frågar mig själv varför jag är uppe såhär tidigt när jag först gick och la mig vid 00.15 men somnade inte förrän vid 01.50.. Jag borde vara trött men morgonmänniska som jag är så ska jag tydligen vara uppe tidigare än 10 men det vore skönt att sova längre for once på en helg.

Sitter med en pläd runt om mig eftersom att jag tydligen är så frusen på morgnarna. Är på facebook också och så lyssnar jag på turkiskt eller kurdisk musik, (vet inte skillnaden) som jag fann på Spotify. :D  Just nu är det Ismail YK som spelas. ;)

Om ett tag så ska jag fixa kaffe och äta frulle sedan hoppa in i duschen.
Vi hörs senare, puss ♥♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

sv: jo, det gör det xD

2010-04-10 @ 12:12:06
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0