♥ Ingen sol här inte..;

Go' morrn, vart är dom där 16 graders värme som var utlovade idag? Det är grått, molnigt och typ duggregn. Liknar mer ett typiskt höstväder än ett vårväder. -.- Hoppas bara att det skiner upp under dagen. Slutar tidigt idag så det bli hemåt och försöka skriva mer om engelska boken "The child called it" som ska lämnas in på torsdag. Lite surt att jag måste läsa om boken fast jag redan läst den men hade tappat bort pappret med uppgifterna och sedan så ska man tydligen dela upp boken i 5 olika delar, skriva en kort sammanfattning om vad den delen handlade om och sen skriva egna tankar och reflektioner..Suck!!!! Aja, uppgifter försvinner ju inte även om jag klagar...
I love being back in school, really !!!!

Aja, nu så ska jag äta upp min frukost och lyssna kort på musik innan jag drar iväg till bussen och sedan till skolan. ;)

Ha en bra dag, ching ching! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0