♥ Friday morning;

Good morning everyone!

Idag är det fredag och det regnar ute. Tänker inte klaga för att regn är bättre än snö just nu när det är vår.
Har sovit helt okej faktiskt men vaknat ett par gånger under natten för att ena katten legat på mitt täcke och jag vill ju alltid ha täcket för mig själv så jag flyttade på henne flera gånger men hon kom tillbaka alla gångerna..Hm..

Efter apun idag ska jag möta upp Ida på stationen och lämna hennes sommarjobbs blankett som jag tog till henne samt hennes valbroschyr som hon glömde när hon var hos mig sist..

Kommer inte in på skolkoll där man ska göra sitt val senast idag typ, men det fanns extra tider där man åkte till skolan, till syv för att göra sitt val. Måste nog mejla henne och skriva att jag kommer dit...

Aja, allt för mig. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0