♥ Frågor och svar;


10 Favoriter

Färg: Lila & svart
Band: Daughtry
Artist: Lady GaGa
Film: She's the man
Bok: Syskonkärlek
Sport: Har ingen favorit sport
Årstid:Vår & sommar
Veckodag: Fredag & lördag
Glassmak: Ben & Jerry's Cookie Dough är mäktig!
Tid på Dygnet: Kvällstid

9 För tillfället
Humör:
Trött och ångest
Smak: Limesaft!
Kläder: Mjukbraller och linne.
Bakgrund:Min säng
Nagellack: Orange
Tid: 13.23
Låt : Alexandra Burke - The Silence är grym!
Irritationsobjekt: Plugg!!

8 Första
Bästa Vän: Samira, vi har känt varann i snart 15 år
Screen name: Va?

Husdjur: Fåglar tror jag
Piercing: Öronen, sen blev det i näsan
Förälskelse: En kille på dagis
Musik:
Typ Aqua och Spice Girls ^^
Bil: Ingen än så länge
Mobiltelefon: Nån super gammal SE med antenn! Haha xD

7 Senaste
Party: Ute på resturang
Mat: Skolans lasagne -.-
Dryck: Vatten
Biltur: När jag åkte hem från landet

Kyss:
Puss från Travis
Spelad låt: Iyaz - Replay
Tv-program: CSI

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nää
Brutit mot lagen: Mjo
Blivit arresterad: Nej?


Badat Naken: Ja
Varit med på Tv: Inte vad jag vet


Kysst någon du inte känner: Nej


5 Nej tack

Kläder: Volangkläder!!


Mat: Raviolli och ärtsoppa! Ewh!


Musik: Dansband usch!
Dryck: Saft
Personlighetsdrag: De som är dryga och tror sig vara mycket bättre än andra människor, människor som lyfter upp sig själv på bekostnad av andra..M.fl.


4 Saker
Du gjorde igår kväll: Tog det chill
Du kan just nu höra: Musik från spotify med mega mycket bas! <3
Du kan inte leva utan: Vännerna, musiken och familjen
Som du gör när du har tråkigt: Tar det chill, lägger mig ner i sängen och lyssnar på musik på högsta volym. Det brukar alltid vara bra för att ens humör ska flyga upp på topp igen ;)


3 Personer
Du kan berätta allt för:
Min moster, Jenna och Jassa <3


Du tycker om: Ida,  Samira, Matilda


Du inte gillar: -.-


2 Val


Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller Höst: Höst

1 Önskan
Att leva ett megalångt och lyckligt, kärleksfullt liv med älskvärda människor omkring mig!




Kommentarer
Postat av: ida

sv: ja eller hur :) ska nog vara med hampus o några andra, sjdå ? :)

2010-04-27 @ 15:23:54
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha ravioli och ärtsoppa, ;) vidrigt men då är pölsa och lever nästan värre...

2010-04-27 @ 19:01:30
URL: http://majie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0