♥ Concentration is gone!;

Åh, jag blir tokig! Kan inte koncentrera mig överhuvudtaget på min engelska, att skriva om boken känns omöjligt! Hur ska jag då kunna koncentrera mig på engelska nationella imorgon bitti 8.30 när man knappt är vaken? Som grädden på kakan måste man sitta hela tiden ut, vilket är 1 1½ timme, great!
Har ingen lust alls verkligen men det måste ju göras på nåt sätt... :P

Kom precis in från att ha suttit ute på balkongen och bara känt de kalla vindarna sväva förbi men det blev lite för kallt så det var bara att bege sig innåt igen dårå och nu sitter jag och lyssnar på spotify och dricker kaffe. Blev nästan lite hyper av att inte fått nå kaffe idag. Tur att det nästan alltid finns till hands. ;)

Nåja, nu så ska jag ta det chill en stund för att piggna till lite.. :)

╔══╗ ♫
║██║♪
║ (●)♫ ♫
╚══╝♪♪

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: linnea

"en sån" hm.. vet inte om jag blir lite "ledsen" nu när du kategoriserar mig men jo, jag skippar väl endel första lektioner men mestadels är min frånvaro att jag åker buss på morgonen. yupp! därför jag tycker det är orättvist att jag ska plågas med en halvtimme mer skola när det är bussarna som går uruselt. går i nian du själv? :) hihi, haft en bra dag?

2010-04-27 @ 18:32:54
URL: http://neapeaa.blogg.se/
Postat av: ida

sv: låter riktigt nice :D

2010-04-27 @ 20:06:26
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0