♥ Chokladmuffins...♥;

Tjo! :)

Nu har jag städat upp och blivit klar med bakningen, ser såå gott ut! Haha :)

(muffinsen innan de skulle basta i ugnen)

Har också tvättat och duschat och ska nu eller snart föna håret och sedan sätt upp det i en "bulle" hehe

Min moster har fått mig intresserad av ishockey..Tusan också -.-

Om ett tag så ska jag sova för att få tillräckligt med sömn. Imorgon är sista dagen på min apu, vilket känns väldigt tråkigt. Det var ett barn som var villig att skriva ett brev till min lärare och be henne att jag skulle få vara kvar längre.. Sööt!
Senare under dagen imorgon ska jag möta upp Sam i centrum för att vara bärhjälp och sen på kvällen ska vi mysa och se på film! I like :D  ♥♥

Goood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0