♥ Brazza;

Tjo!

Har precis kommit hem från att ha varit hos Jassabrassa som bjöd på middag. Supergott var det verkligen och jag blev asmätt! :D Sen pratade vi planer om Paris om hotell och andra grejer, hittade suuuper billigt!!! :D:D

Vi drog iväg till centrum för att Jassa var sugen på nåt som tillslut blev några få naturgodisar. Vi fotade lite amatörbilder med. Jag har i alla fall haft en trevlig kväll och ska fortsätta den framför tvn.

(Jag, btw ser jag ut som ett skatbo i huvudet - Jassa är en klätterapa)

God natt! ♥♥


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Hehe, det kändes ganska odd om jag ska vara ärlig, men när jag kunde växla, starta och stanna smoothly så ville jag inte sluta ;) Det är asroligt! Tänk då man har körtkortet i handen :D



Jag tycker att du hade väldigt fint hår :)

2010-04-18 @ 22:06:00
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0