♥ April april;

God morgon! :)

Kom precis ut från duschen och har satt på mig min nya tröja och jeans som jag köpte igår, väldigt naajs! :)
På morgonen har jag lurats med en massa människor att jag tatuerat en drake i färg på min hals och att jag ska visa en bild sen, det var några som gick på det faktiskt haha antagligen för att det var så tidigt på morgonen som jag sa det.. Men men.. Hehe 1 april redan?! Hjääälp vad tiden går fort. Det har regnat för det mesta här idag vilket är bra eftersom att snön smälter som finns kvar.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men senare ikväll blir det karaoke och kleta på ansiktsmasker som gäller eftersom det är nämligen sista kvällen jag är här så då har vi extra med skoj! :D

Aja, skriver mer senare. Ha det bra puss hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0